Shimuzu - Reisverslag uit Shimizu, Japan van George en Tineke Rijnaard - WaarBenJij.nu Shimuzu - Reisverslag uit Shimizu, Japan van George en Tineke Rijnaard - WaarBenJij.nu

Shimuzu

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg George en Tineke

11 April 2018 | Japan, Shimizu

10 april Shimizu.

Vandaag een halve dag excursie naar Shizuoka. Omdat het vandaag mooi weer was zijn we naar de berg Mount Fuji geweest. Als het regenachtig of mistig is kan je namelijk de top, die altijd wit is niet zien en dat schijnt heel vaak voor te komen. Het was inderdaad een prachtig gezicht en via een grote loopbrug, die pas is gemaakt hadden we een geweldig zicht op de witte top van de Mount Fuji. Daarna hebben we nog een Shrine (gebedstempel) bezocht, de Mishima Taisha, waar het in tegenstelling tot ons bezoek gisteren aan de Fushimi Shrine heerlijk rustig was met een prachtig park met heel veel bloesems, bonsaibomen en vijvers vol met kooikarpers.

Vanavond koffers pakken want morgen vroeg gaan we van boord en overnachten nog een nacht in een hotel in Tokio.

• 11 April 2018 - 12:19

Allet En Henk Martens:

We hebben met veel plezier en interesse jullie reis gevolgd. We zijn ook reuze benieuwd naar de foto's.
    Een goede terugvlucht gewenst en tot spoedig ziens.

Allet en Henk

George en Tineke

Beste allemaal, Wij vertrekken 26 maart voor 18 dagen naar China en Japan. Wij kijken er erg naar uit want deze reis stond al langer op ons verlanglijstje. We hebben dit reisboek geopend om voor ons zelf een leuke herinnering te hebben aan deze reis, maar ook voor onze kinderen en kleinkinderen en vrienden om mee te kijken naar onze belevenissen. Ik stuur deze eerste opzet naar iedereen waarvan wij denken dat ze het interessant vinden. Zo niet verwijder jezelf van de mailinglijst.

Actief sinds 13 April 2018